Leverfibrose korrigert - Dr. Med. Jan Baak AS

Leverfibrose korrigert

Leverfibrose er en veldig alvorlig sykdom. Det er en tilstand med unormal proliferasjon av bindevev på grunn av forskjellige typer kronisk leverskade (ofte forårsaket av virusinfeksjon og kjemikalier). I tillegg finnes det få effektive terapier mot leverfibrose.

Det er noen bevis for at noen kinesiske medisiner er klinisk effektive i leverfibrose. I vedlegget finner du en av de vitenskapelige artiklene, som er oppmuntrende.

Det er veldig viktig å bruke EU-godkjente TKM-medisiner, fordi de er nøye undersøkt for kvalitet.

Leverfibrose i litteratur:

Streng kvalitetskontroll av de aktive bioaktive komponentene i TKM-urtene er avgjørende for pålitelig klinisk bruk og også for farmakologiske, kliniske og dyptgående mekanismestudier.

For å bekrefte resultatene av artiklene må ytterligere eksperimenter og kliniske studier gjennomføres, studier som oppfyller internasjonale standarder.

Så lenge de ikke er der ennå, og du står med ryggen mot veggen, er det ingenting imot å bruke TCG urteterapi, fordi det absolutt ikke vil gjøre deg verre.

Interessert? Ta kontakt!

Leverfibrose i litteratur:
Feng Y, Cheung KF, Wang N, Liu P, Nagamatsu T, Tong Y. Kinesiske medisiner som en ressurs for behandling av leverfibrose. Chin Med. 2009; 4:16. Publisert 2009 20. august. Doi: 10.1186 / 1749-8546-4-16

Hva kan jeg gjøre for deg?

Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken of maak rechtstreeks een afspraak via mijn online afsprakensysteem.

KontaktGjør en avtale